Support Ve Ticket
1 sayfadaki 1 sayfası
Support Ve Ticket
Support Sistemi
http://support.cabalonline.com
Cabalonline oyuncuları olarak oyun içi ve dışı sorunlarımızı ilgili birimlere bildirmek ve bu sorunlara çözüm üretebilmek için support sistemini kullanmaktayız.
Bu sistem sizlerin sorunlarınızı dile getirmenizde ve cevap almanızda hem sizlere hemde yetkili kişilere zaman kazancı ve kolaylık sağlamaktadır.
Bu amaçla bu sistemi kullanarak sorunumuzu dile getirmek için Ticket adı altında formlar oluşturmaktayız. Bu konuda bunun önemi ve nasıl yapılacağı ile ilgili geniş bilgiye sahip olacağınızı umuyorum.
Support sisteminde kullanılacak dil önemli olup açık ve anlaşılır olması beklenmektedir. Her ne kadar support sisteminde desteklenen diğer diller Almanca, Türkçe, Lehçe (Polonyaca) ve İspanyolca da olsa tercih edilen yazışma dili İngilizcedir. Çok zor bir durumda elbette kendi dilinizde ticket oluşturabilirsiniz. Fakat bu beklediğinizden uzun zaman alabilmektedir. bu yüzden İngilizce ticket oluşturmak en iyisi olacaktır.
Eğer İngilizce yazmakta zorluk çekiyorsanız ve durumunuzu ifade edemiyorsanız, çeviri programlarıdan, sözlüklerden, İngilizce bilen kişilerden ve forumda hali hazırda bulunan çeviri konularından yardım alabilirsiniz.
Oluşturduğunuz ticketları göndereceğiniz departmanı doğru seçmeniz de önemli bir noktadır. Bu da alacağınız cevabın zamanı için önemli bir etkendir.
Ticket larınıza her zaman yanıt alamayabilirsiniz. Her sorun size geri dönülmesini gerektirecek durumda olmayabilir. Bu nokta da önemsenmediğinizi düşünmeyiniz. Bunun yanında gecikmeler de olabilir. Bu gecikmeler karşı taraftan kayanklanabileceği gibi sizden de kaynaklı olabilmektedir.
Genel olarak Ticket larınıza 3 iş günü içerisinde cevap almaktasınız. Yaşanan gecikmelerde önemsenmediğinizi veya ticket ınızla ilgilenilmediğini düşünmeyin. Bazı durumlar uzun araştırma ve soruşturma gerektirebilir ve yanıt alma süreniz uzayabilir. Bunun yanı sıra kişi hataları olan açık dil kullanmama, yanlış bölüme gönderme, cevap verilmesi gerekn durumlarda verilen süre de cevap vermeme gibi durumlarla da aksaklıklar yaşanabilmektedir.
Ticket, support sisteminden üyelik almadan da oluşturulabilir. Ticket ınızı yolladıktan sonra size gelecek ilk mail de otomatik oluştrulmuş hesabınızın şifresi gönderilecektir. Bu şifre ile giriş yaptıktan sonra ticketlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz. Support üyeliğinizin olması ticket oluşturmada kolaylık sağladığı gibi ticket takibi içinde önemlidir.
_KRoNoSs_ Alinti
http://support.cabalonline.com
Cabalonline oyuncuları olarak oyun içi ve dışı sorunlarımızı ilgili birimlere bildirmek ve bu sorunlara çözüm üretebilmek için support sistemini kullanmaktayız.
Bu sistem sizlerin sorunlarınızı dile getirmenizde ve cevap almanızda hem sizlere hemde yetkili kişilere zaman kazancı ve kolaylık sağlamaktadır.
Bu amaçla bu sistemi kullanarak sorunumuzu dile getirmek için Ticket adı altında formlar oluşturmaktayız. Bu konuda bunun önemi ve nasıl yapılacağı ile ilgili geniş bilgiye sahip olacağınızı umuyorum.
Support sisteminde kullanılacak dil önemli olup açık ve anlaşılır olması beklenmektedir. Her ne kadar support sisteminde desteklenen diğer diller Almanca, Türkçe, Lehçe (Polonyaca) ve İspanyolca da olsa tercih edilen yazışma dili İngilizcedir. Çok zor bir durumda elbette kendi dilinizde ticket oluşturabilirsiniz. Fakat bu beklediğinizden uzun zaman alabilmektedir. bu yüzden İngilizce ticket oluşturmak en iyisi olacaktır.
Eğer İngilizce yazmakta zorluk çekiyorsanız ve durumunuzu ifade edemiyorsanız, çeviri programlarıdan, sözlüklerden, İngilizce bilen kişilerden ve forumda hali hazırda bulunan çeviri konularından yardım alabilirsiniz.
Oluşturduğunuz ticketları göndereceğiniz departmanı doğru seçmeniz de önemli bir noktadır. Bu da alacağınız cevabın zamanı için önemli bir etkendir.
Ticket larınıza her zaman yanıt alamayabilirsiniz. Her sorun size geri dönülmesini gerektirecek durumda olmayabilir. Bu nokta da önemsenmediğinizi düşünmeyiniz. Bunun yanında gecikmeler de olabilir. Bu gecikmeler karşı taraftan kayanklanabileceği gibi sizden de kaynaklı olabilmektedir.
Genel olarak Ticket larınıza 3 iş günü içerisinde cevap almaktasınız. Yaşanan gecikmelerde önemsenmediğinizi veya ticket ınızla ilgilenilmediğini düşünmeyin. Bazı durumlar uzun araştırma ve soruşturma gerektirebilir ve yanıt alma süreniz uzayabilir. Bunun yanı sıra kişi hataları olan açık dil kullanmama, yanlış bölüme gönderme, cevap verilmesi gerekn durumlarda verilen süre de cevap vermeme gibi durumlarla da aksaklıklar yaşanabilmektedir.
Ticket, support sisteminden üyelik almadan da oluşturulabilir. Ticket ınızı yolladıktan sonra size gelecek ilk mail de otomatik oluştrulmuş hesabınızın şifresi gönderilecektir. Bu şifre ile giriş yaptıktan sonra ticketlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz. Support üyeliğinizin olması ticket oluşturmada kolaylık sağladığı gibi ticket takibi içinde önemlidir.
_KRoNoSs_ Alinti
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz